خانه / Various / سی توصیه مهم برای آرامش تان در زندگی

سی توصیه مهم برای آرامش تان در زندگی

Happy-Woman

 

 سی توصیه مهم برای آرامش تان در زندگی:

*
1- هر روز 10 تا 30 دقیقه پیاده‌روى کنید و به هنگام راه رفتن، لبخند بزنید

.

2- هر روز حداقل 10 دقیقه در یک مکان کاملاً ساکت و بى‌سر و صدا بنشینید

.

3- هرگز از خوابتان نزنید. یک دستگاه ضبط فیلم بخرید و برنامه‌ هاى تلویزیونى مورد علاقه‌تان که شبها دیروقت پخش مى‌شوند را ضبط کنید و روز بعد ببینید

.

4- هر روز صبح که از خواب بلند مى‌شوید، جمله زیر را تکمیل کنید:

«هدف امروز من ………………….. است.»

.

5- با این سه «الف» زندگى کنید:

انرژى

اشتیاق

احساس یگانگى

.

6- نسبت به سال قبل کتاب‌هاى بیشترى بخوانید و بازى‌هاى بیشترى بکنید

.

7- هر روز زمانى رابرای دعا بگذارید

.

8- با افراد بالاتر از 70 ساله و نیز افراد کمتر از 6 ساله وقت بگذرانید

.

9- به هنگام بیدارى، رویاپردازى کنید

.

10- بیشتر از میوه‌ها و سبزیجات تغذیه کنید

.

11- چاى سبز، مقدارى زیادى آب، کلم، بادام و فندق را در رژیم غذایى روزانه‌تان بگنجانید.

.

12- سعى کنید هر روز بر روى لب حداقل سه نفر لبخند بیاورید.

.

13- ریخت و پاش و آشفتگى را از خانه، ماشین و میز کارتان دور سازید.

.

14- انرژى خود را صرف شایعات، موضوعات گذشته، افکار منفى یا چیزهایى که از کنترل شما خارج است نکنید. در عوض، انرژى خود را مصروف جنبه‌ هاى مثبت «زمان حاضر» سازید.

.

15- بدانید که زندگى مانند مدرسه است و شما براى یادگیرى به اینجا آمده‌ اید

مسائل، جزئى از برنامه درسى است که ظاهر مى‌شوند و از بین مى‌روند، درست مثل مسائل کلاس ریاضى، امّا درس‌هایى که از آن‌ها یاد مى‌گیرید براى همیشه پا برجا مى‌ماند

.

16- صبحانه را زیاد، ناهار را متوسط و شام را کم بخورید

.

17- خودتان را زیاد جدّى نگیرید. هیچکس دیگر هم این کار را نمى‌کند

.

18- لزومى ندارد که در هر بحثى برنده شوید، اختلاف نظرها را بپذیرید

.

19- با گذشته خود صلح کنید تا «حال حاضر»تان خراب نشود

.

20- زندگى خودتان را با دیگران مقایسه نکنید

.

21- هیچکس مسئول شادى و رضایت شما نیست بجز خودتان

.

22- هر مصیبت یا ضایعه‌اى که برایتان پیش مى‌آید به خودتان بگوئید: «آیا 5 سال دیگر، این اتفاق اهمیتى خواهد داشت؟»

.

23- همه را به خاطر همه چیز ببخشید

 

24- آنچه دیگران درباره شما فکر مى‌کنند به شما مربوط نیست

.

25- هر وضعیتى، چه خوب و چه بد، تغییر خواهد کرد

.

26- به هنگام بیمارى، کارتان از شما مراقبت نمى‌کند، دوستانتان از شما مراقبت مى‌کنند. تماس خود را با آن‌ها حفظ کنید

.

27- بهترین اتفاق براى شما هنوز روى نداده است

.

28- گاه گاهى به افراد خانواده‌تان تلفن کنید و بهشان بگوئید که به فکرشان هستید

.

29- هر شب قبل از رفتن به رختخواب، جمله زیر را تکمیل کنید.

«من امروز به خاطر …………………. خوشحال و سپاسگزارم».

.

30- از زندگی تان لذت ببرید

 

Telegram Channel

درباره ی Vida Daeizadeh

Avatar
  • تمامی فایل ها قبل از قرار گیری در سایت تست شده اند.لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق نظرات مارا مطلع سازید.
  • پسورد تمامی فایل های موجود در سایت www.parsseh.com می باشد.(تمامی حروف را می بایست کوچک وارد کنید)
  • Password = www.parsseh.com
  • لطفا نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید در صورت تایپ بصورت فینگلیش نظر شما پاک خواهد شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.